Pedagog / Pedagog specjalny
Pedagog Pani mgr Olga Matuszewska
Godziny pracy pedagoga
Budynek przedszkola przy ul. Bema 15 - wtorek 13:30 - 14:30
W razie potrzeby możliwe jest również uzgodnienie innego terminu spotkania po wcześniejszym umówieniu w podanych niżej godzinach.
Pedagog specjalny Pani mgr Olga Matuszewska
Godziny pracy pedagoga specjalnego
Pedagog specjalny Pani mgr Olga Matuszewska
Budynek przedszkola przy ul. Bema 15:
- poniedziałek 8:30 - 9:30, 13:30 - 14:30
- środa 8:00 - 9:30, 13:30 - 14:30
- czwartek 8:00 - 9:30
- piątek 13:30 - 14:30
Pedagog specjalny Pani mgr Martyna Bartczak-Zwierzchowska
Oddziały przedszkolne przy ul. Staszica:
- wtorek 13:30 - 15:00,
- czwartek 8:00 - 9:30.
Zajęcia w grupie "Zajączki"
Zajęcia w grupie "Zajączki"
Dzisiaj podczas zajęć dzieci wypowiadały się na temat uczucia jakie toważyszy im dzisiaj w przedszkolu. Wybierały własciwą emotkę i układały na rysunku postaci. Następnie słuchały opowiadania o przygodach bohatera książki pt.: "Wielka księga emocji", który dotarł do planety radości. Wykonywały ćwiczenia oddechowe....
Zajęcia TUS 6-latki, gr. I i gr. II
Zajęcia TUS 6-latki, gr. I i gr. II
Podczas dzisiejszych zajęć poznawaliśmy lepiej uczucie - STRACH. Dzieci dowiedziały sie czym jest strach i jak go rozpoznać. Kształtowały umiejętność oddzielania prawdziwego zagrożenia od nierealnych obaw. Dzieci podczas zabawy "Słoń" przełamywały strach przez zaprezentowaniem grupie sekwencji ruchów. Podczas pracy w...
Rozpoznajemy emocje w grupie TUS 4 - latki.
Rozpoznajemy emocje w grupie TUS 4 - latki.
Na dzisiejszych zajęciach TUS chłopcy rozwijali umiejętność identyfikowania emocji podczas pracy z obrazkami m.in.: - rozpoznawali, wskazywali i nazywali podstawowe emocje, - dobierali obrazki do odpowiedniej emocji, - naśladowały emocje: radość, złość, smutek.
Zajęcia w grupie "Żabki"
Zajęcia w grupie "Żabki"
Dzieci podczas zajęć, ogladały i nazywały emocje na prezentowanych żetonach. Następnie wybierały obrazki z sytuacjami społecznymi. Starały się opisać , to co widzą na obrazku. Wybierały pasującą do obrazka emocję.
Kodeks grupy TUS
Kodeks grupy TUS
Celem dzisiejszych zajęć było ustalenie kontraktu grupowego TUS. Na podstawie obrazków określały zasady współpracy między sobą, ukierunkowane na rozwijanie kompetencji społecznych, komunikacyjnych, emocjonalnych z uwzględnieniem umiejętności poznawczych.
